fotografia krajobrazu, miejsca
„naziemny” video często łączę w procesie postprodukcji z materiałem
nagranym z drona w całościowy, krótki (zwykle) film o charakterze
reklamowo-prezentacyjnym. Podobnie ze zdjęciami – poddaję je
profesjonalnej obróbce cyfrowej celem poprawy kolorystyki, uwypuklenia
pewnych detali (i też zmniejszenia znaczenia innych), dodania saturacji
etc. Podczas wykonywania ujęć filmowych stosuję profesjonalny
stabilizator ruchów kamery (gimbal) – RONIN RSC-2,
Głównie obrabiam
„własny” materiał fotograficzno – filmowy, czyli pozyskany osobiście za
pomocą własnego sprzętu, Istnieje jednak możliwość (np. przy produkcji
filmu) zaangażowania („wplecenia”) materiału nadesłanego przez Klienta
lub zmontowania filmu bazującego wyłącznie na materiale Klienta lub
poddaniu obróbki Jego zdjęć. Oczywiście pod warunkiem, że jest autorem
tego materiału filmowo-zdjęciowego.
. Mimo, iż moją specjalnością i pasją od wielu lat są
fotografia i filmy z drona, to fotografia klasyczna w szerokim tego
słowa znaczeniu jest ostatnio moją prawdziwą fascynacją. Kiedy tylko
mogę zabieram aparat w każde miejsce (drona – niekoniecznie :)),
uwielbiam uwieczniać krajobrazy, zwierzęta w ruchu, ludzi, budynki,
wnętrza (także przemysłowe) w możliwie najlepszy, najbardziej
pobudzający wyobraźnię sposób.
Czym fotografuję i filmuję (z ręki):
Wykonując sesję zdjęciowe czy video z powietrza często wzbogacam je
dodatkowo o ujęcia naziemnie – zarówno zdjęcia (statyw) i ujęcia filmowe
z użyciem profesjonalnego stabilizatora obrazu (gimbala) Ronin RSC-2.
Dysponuję wysokiej klasy aparatem typu Full Frame (pełna klatka) SONY
Alpha A7 Mk3 wraz z zestawem wymiennej optyki o szerokim zakresie
ogniskowych – obiektyw z ogniskową 14 mm – ultraszeroki kąt (np wnętrza,
krajobrazy), uniwersalna SIGMA 28-70 ze światłem 2.8 doskonała do
filmów (także w pomieszczeniach), zdjęć produktów, wnętrz, krajobrazów,
reportażu i portretów oraz profesjonalnym ZOOM’em SIGMA 100-400 – do
krajobrazów, dynamicznych ujęć sportowych i zwierząt.
Nagrany materiał „naziemny” video często łączę w procesie
postprodukcji z materiałem nagranym z drona w całościowy, krótki
(zwykle) film o charakterze reklamowo-prezentacyjnym. Podobnie ze
zdjęciami – poddaję je profesjonalnej obróbce cyfrowej celem poprawy
kolorystyki, uwypuklenia pewnych detali (i też zmniejszenia znaczenia
innych), dodania saturacji etc. Podczas wykonywania ujęć filmowych
stosuję profesjonalny stabilizator ruchów kamery (gimbal) – RONIN RSC-2,
Głównie
obrabiam „własny” materiał fotograficzno – filmowy, czyli pozyskany
osobiście za pomocą własnego sprzętu, Istnieje jednak możliwość (np.
przy produkcji filmu) zaangażowania („wplecenia”) materiału nadesłanego
przez Klienta lub zmontowania filmu bazującego wyłącznie na materiale
Klienta lub poddaniu obróbki Jego zdjęć. Oczywiście pod warunkiem, że
jest autorem tego materiału filmowo-zdjęci
odb